Businessclub bijeenkomst bij Arval in Houten

Op 29 oktober 2019 komt de Hartekind Businessclub bij elkaar in het het bijzondere pand van Arval - BNP Paribas Groeup in Houten. Alle hartevrienden, sponsoren, vrijwilligers, artsen, ouders, partners en andere geïnteresseerden genieten van een prachtig programma. Het doel? De (zakelijke) beweging vergroten en geïnspireerd raken om samen nog meer fondsen te werven voor onderzoek naar hartafwijkingen bij kinderen. Hartekind is Arval en Hartekind Businessclub lid Marien Kreuger enorm dankbaar voor het gastheerschap voor deze bijzondere bijeenkomst. Het zou fantastisch zijn jou daar die avond te ontmoeten!

18.00 uur - Welkom en ontvangst in de prachtige ontvangstruimte in Houten
18.30 uur - Aftrap van het programma door Marien Kreuger
18.45 uur - Inspiratie programma met:
• Adriana van Dooijeweert - voorzitter van het College voor de Rechten van de Mens over zorg en kinderrechten
• Mark Hazekamp - kinderthoraxchirurg in het Centrum voor Aangeboren Hartafwijkingen Amsterdam Leiden over de toekomst van de chirurgie en de mens achter de chirurg
• Joost Riphagen - voorzitter Stichting Hartekind over de beweging die steeds groter wordt en de ambities voor de komende 10 jaar
• En nog veel meer mooie, ontroerende, inspirerende en hartverwarmende verhalen die helpen om samen het verschil te maken voor onze hartekinderen én de kick off van het Hartekind Gala 2020
20.00 uur - Netwerkborrel met inspiratie om samen het verschil te maken
21.00 uur - Afsluiting van de bijeenkomst

Aanmelden
Iedereen die (zakelijk) geïnteresseerd is in de hartafwijking bij kinderen en geïnteresseerd is in Hartekind is van harte welkom. Meld je kosteloos aan via het inschrijfformulier.

Tijden: 18.00 uur ontvangst - 21.00 uur afsluiting
Locatie: Duwboot 10 in Houten (parkeren kan in de parkeergarage tegenover het gebouw)
Vragen: bel of mail met het kantoor van Hartekind

« Bekijk alle evenementen