Landelijke collecteweek 2022

Van 4 t/m 9 juli  halen we zoveel mogelijk geld op voor levensreddend onderzoek naar hartafwijkingen bij kinderen. Ook jij kunt bijdragen aan een gezondere toekomst voor kinderen met een hartafwijking. Meld je aan als online collectant voor Stichting Hartekind. Je haalt dan via je eigen mobiele telefoon heel makkelijk, snel en veilig zoveel mogelijk geld op voor levensreddend onderzoek naar hartafwijkingen bij kinderen.

Deel de link van je online collectebus via WhatsApp, Facebook, LinkedIn of e-mail. Zo haal je met één bericht naar familie, vrienden en collega’s geld op voor Stichting Hartekind. Alle donaties worden gedaan via een beveiligde omgeving via Tikkie of iDEAL en zijn dus helemaal veilig.

Meld je aan

Zo werkt online collecteren:

Stap 1: Geef je op als online collectant

Vul binnen 1 minuut het aanmeldformulier in. Je ontvangt 30 juni 2022 de link naar jouw collectepagina.

Stap 2: Maak je collectepagina persoonlijk

Maak je pagina persoonlijk door een foto en motivatie toe te voegen. Houd je van een uitdaging? Stel dan ook een streefbedrag in.

Stap 3: Vraag met één bericht je familie, vrienden en collega’s om een donatie

Stuur een donatieverzoek via WhatsApp, Facebook, LinkedIn of email. Op jouw collectepagina klik je op het desbetreffende icoontje. Vervolgens selecteer je de personen die je wilt benaderen. Gebruik de standaardtekst in je berichtje of pas deze zelf aan. Je hoeft nu alleen nog maar op ‘versturen’ te klikken. Doneren is veilig, eenmalig en kan anoniem.

Stap 4: Op je persoonlijke collectepagina zie je hoeveel geld je ophaalt

Alle donaties zijn direct zichtbaar op je collectepagina. Ook zie je of je met de door jou behaalde opbrengst al een bronzen, zilveren of gouden badge hebt verdiend. En je vindt er de opbrengst van alle andere online collectanten.

Start jouw online collecte

« Bekijk alle evenementen