Jubileum editie Weissensee 2021 wordt Alternatieve Elfstedentocht voor Hartekind!

Update: Eind januari zou een groep enthousiaste schaatsers de Alternatieve Elfstedentocht schaatsen op de Weissensee, met als doel zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Stichting Hartekind. Door corona kon dit evenement helaas niet doorgaan, maar er komt een alternatief!

Stichting Hartekind zal samen met Zeeuw & Zeeuw (behorende tot de top 10 Automotive dealerbedrijven van Nederland)  de “Alternatieve Elfstedentocht voor Hartekind” organiseren. Schaatsers zullen in estafettevorm 100 km afleggen op een schaatsbaan in Nederland. Opgeven kan als team of als individu. Naast de amateurschaatsers zullen ook professionals in actie komen. De kans is dus groot dat jij straks met één van de toppers in een team zit om zo snel mogelijk die 100 km te schaatsen en het winnende team te worden!
Deelnemende teams zullen zich laten sponsoren via een actiepagina. Zij vragen kennissen, collega’s, vrienden en familie om te doneren en daarmee hartekinderen een beter leven te geven. Daarnaast maken sponsoren van het winnende team kans op fantastische prijzen!

Afhankelijk van de coronamaatregelen zal het event toegankelijk zijn voor enthousiaste supporters of zal er de mogelijkheid bestaan om via een livestream deze bijzondere wedstrijd te volgen.

Het evenement staat gepland voor eind maart/begin april.

Vul hiernaast jouw gegevens in om op de hoogte gehouden te worden over dit evenement. Je hoort dan ook als eerste wanneer de inschrijvingen geopend zijn!

« Bekijk alle evenementen