Workshop Graffiti (8 - 18 jaar)

Wegens de enorme belangstelling is het helaas niet meer mogelijk om je in te schrijven voor de graffiti workshop.

Tijdens de Hartekind Dag op zaterdag 17 juni is er ook de mogelijkheid om mee te doen aan een workshop graffiti. Tijdens deze workshop ga jij met een groep aan de slag om een groot hart te beschilderen. Je hoort meer over de geschiedenis van graffiti, leert de graffiti technieken van een echte graffiti artiest en gaat daarna aan de slag om een groot houten hart te versieren. Daarnaast is het mogelijk om tijdens de workshop in contact te komen met andere hartekinderen.

Hoe doe je mee?
Lijkt het je leuk om hieraan mee te doen en ben je 8 jaar of ouder? Schrijf je dan gratis in door het formulier hiernaast in te vullen.

Na inschrijving ontvang je van ons een mail met bevestiging. We zullen iedereen indelen in groepen. Elke groep heeft een eigen starttijd. In de laatste week voor het evenement sturen we je alle laatste informatie over de Hartekind Dag, met daarin ook jouw starttijd.

Deze activiteit is voor iedereen toegankelijk, ongeacht je mobiliteit.

Kasteel Groeneveld
Groeneveld 2