Fiets mee voor Stichting Hartekind

Rotaryclub De Bilt-Bilthoven organiseert op zaterdag 7 september een leuke fietstocht voor jong en oud. De opbrengst van de tocht gaat voor een deel naar Stichting Hartekind. Je kunt kiezen uit een route van 15 of 30 kilometer en bezoekt onderweg een zestal interessante bedrijven en instellingen. Schrijf je dus nu in voor dit gezellige fietsfestijn.

Het programma

Datum: zaterdag 7 september
Start: vanaf 13.00 uur (start fietstocht 13.30 uur)
Locatie: Het Nieuwe Lyceum, Jan Steenlaan 38, Bilthoven
Deelnamekosten: € 10 voor volwassenen, € 5 voor kinderen en € 20 per gezin (100% voor het goede doel!)

Ook aan de inwendige mens is gedacht. Je wordt ontvangen met koffie, thee of ranja mét taart. En ook onderweg word je verrast met iets lekkers. Na afloop geniet je van gratis bitterballen en gezellige livemuziek. Drankjes en andere hapjes zijn dan voor eigen rekening (opbrengst naar het goede doel).

Open deuren bij 6 bijzondere lokale bedrijven en instellingen

Onderweg zetten de volgende 6 bijzondere lokale bedrijven en instellingen hun deuren open:

• Biologische boerderij De Bonte Parels in Westbroek
  • Het Helen Dowling Instituut
  • Wijnimporteur LFE in Maartensdijk
  • Autobedrijf De Rooij
  • Boerderij Eyckenstein
  • De Julianaschool in Bilthoven

Kortom, een geweldig verzorgde middag met veel entertainment.

Schrijf je nu alvast in om je te verzekeren van een plekje!