Hartekindweek 2022

Een hartekind ben je voor het leven. Controles, prikken, operaties en behandelingen horen er helaas voor velen bij en ook buiten het ziekenhuis heeft een hartafwijking vaak grote impact op het dagelijks leven van een kind. Een lieve dokter, verpleegkundige, opa of misschien wel buurvrouw is dan ontzettend waardevol! Voor wie klopt jouw hart? Spreek je dankbaarheid naar hen uit!

Plaats een bericht, foto of video op je eigen sociale media met de hashtag #mijnhartkloptvoor. Tag de persoon die je wilt bedanken en @stichtinghartekind. En laat weten wat diegene voor jullie betekent. Samen vullen we heel social media met hartverwarmende verhalen!

Lees alle info over de actie via onderstaande link:

Naar de actiepagina

Maak de droom van hartekinderen werkelijkheid

Stichting Hartekind heeft jouw hulp hard nodig. Om de kans op overleving voor hartekinderen te vergroten en hun kwaliteit van leven te verbeteren, is méér onderzoek nodig. Want alleen zo leren artsen complicaties, restafwijkingen, hartritmestoornissen, hartfalen, hersenschade en ontwikkelingsproblemen beter begrijpen, behandelen én voorkomen.

Word jij ook vaste donateur van Stichting Hartekind? Je draagt dan direct bij aan de financiering van onderzoek en andere projecten die de droom van alle 25.000 hartekinderen in Nederland in vervulling laat gaan: “gewoon” kind kunnen zijn. Jij kunt het verschil maken.

Word donateur