Vrijwilligersdag: 18 mei 2019

Op 18 mei a.s. vindt van 9:30-16:00 uur de vrijwilligersdag van Stichting Hartekind plaats. Stichting Hartekind bestaat voor het grootste deel uit vrijwilligers en zonder deze toppers kunnen wij niet bestaan!

Eenmaal per jaar komen alle vrijwilligers bij elkaar om ideeën uit te wisselen en inspiratie op te doen. Onder leiding van een enthousiaste trainer krijg je handvatten aangereikt om ons Hartekind verhaal te vertellen of misschien vind je het leuk om te leren presenteren voor groepen over Hartekind. Er zal ook een kindercardioloog aanwezig zijn en wat komen vertellen. Ben je nog geen vrijwilliger? Geeft niks, meld je aan en neem iedereen die je kent mee! Na deze dag ga je gemotiveerd naar huis en wil je zeker als vrijwilliger of regio coördinator aan de slag.

Meld je aan via het aanmeldformulier