Hartekind team en betrokken voormalig bestuursleden

Hartekind Team

Zenka Reijn-Slegt - Directeur Stichting Hartekind

Zenka is in oktober 2022 gestart als directeur van Stichting Hartekind. Zenka richt zich op het doorontwikkelen van de organisatie, de groei van inkomsten en het versterken van de impact van het onderzoek en projecten van Hartekind. Zij startte ooit als kinderverpleegkundige en werkte in die periode veel met hartekinderen en hun ouders. Zij groeide door in leidinggevende functies en is sinds 2006 actief in de Goede Doelen wereld. Zenka zet zich samen met het team en alle betrokkenen in om hét verschil te maken voor hartekinderen.

In haar vrije tijd houdt Zenka van sport en reizen met haar gezin.

Natalie Westerman - Coördinator vrijwilligers & Office manager

Als Office Manager is Natalie het eerste aanspreekpunt als je contact opneemt met Stichting Hartekind. Zij ondersteunt collega's en iedereen die zich inzet voor hartekinderen. Natalie is erg sociaal, helpt graag anderen en is een echte duizendpoot.

Daarnaast is Natalie ook Coördinator vrijwilligers. In deze functie ondersteunt zij de vrijwilligers en mensen die zelf in actie komen voor Stichting Hartekind én is zij verantwoordelijk voor de landelijke collecteweek. Zelf het verschil maken voor hartekinderen en hun omgeving geeft haar veel energie.

Fleur van den Bos - Fondsenwerving

Fleur richt zich binnen Hartekind op alle donateurs die met hun financiële bijdrage de missie van Hartekind steunen. Zij ziet het als een grote uitdaging om zoveel mogelijk mensen als donateur te betrekken bij het bereiken van de missie om hartekinderen een betere toekomst te bieden. Daarom wil zij iedereen in Nederland bekendmaken met de impact van een hartafwijking bij kinderen en de noodzaak van wetenschappelijk onderzoek om dit doel te bereiken.

Nicky Lakeman - Evenementen

Nicky werkt sinds mei 2018 bij Stichting Hartekind. Voor die tijd werkte ze als televisieredacteur bij diverse kinderprogramma's. Nu zet ze haar creativiteit in om ook hartekinderen onbezorgd kind te kunnen laten zijn. Door mooie evenementen te organiseren en bijzondere acties te bedenken, maakt ze anderen enthousiast om zich ook voor dit doel in te zetten. In haar vrije tijd traint ze fanatiek in het dressuurteam van de Larense Manege. Daarnaast houdt ze van zingen, koken, bakken en is ze stiekem ook vaak te vinden in haar (moes)tuin.

Laura Oudenhoven - Medewerker Onderzoek

Vanuit haar achtergrond in het wetenschappelijk onderzoek bij kinderen, richt Laura zich bij Stichting Hartekind op alle zaken rondom de onderzoeksprojecten. Zij is verantwoordelijk voor de begeleiding van lopende onderzoeken, de beoordeling van deel- en eindresultaten en de coördinatie van nieuwe aanvragen. Laura vindt het belangrijk dat de uitkomsten van wetenschappelijk onderzoek voor iedereen toegankelijk zijn. Ook voor hartekinderen en hun ouders! Daarom zet ze ook in voor het vertalen van de onderzoeken naar begrijpelijke taal.

Frederieke Mol - Office Manager & Support Medewerker

Frederieke vormt samen met Natalie het eerste aanspreekpunt bij Stichting Hartekind en zorgt dat alles op kantoor vlekkeloos verloopt. Daarnaast biedt zij ondersteuning bij de organisatie van onze eigen evenementen. Frederieke draagt graag haar steentje bij aan alles wat de (naams)bekendheid en het verbeteren van de kwaliteit van leven voor alle hartekinderen ten goede komt. Zij herkent veel verhalen omdat zij zelf ook een hartekind heeft (Madelief van 7 jaar) en voelt zich daardoor nauw verbonden met alle hartekinderen en hun ouders.

Corinne van Vugt - Media & Voorlichting

Corinne heeft een grote passie voor media en 12 jaar lang bij RTL meegewerkt aan verschillende mediacampagnes en televisieproducties. Ze woont samen met Kevin en is moeder van 2 kinderen, zoon en hartekind Jack (6) en dochter Charlie (3). In haar rol vergroot Corinne de (naams)bekendheid van Stichting Hartekind en urgentie van hartafwijkingen bij kinderen door het grote publiek aan te spreken met pakkende en overtuigende mediacampagnes.

Betrokken voormalig bestuursleden

Joost Riphagen is betrokken bij Stichting Hartekind vanuit zijn expertise en netwerk in het behouden van betrokken relaties. Joost is vader van een hartekind.

Arnout Trampe is betrokken bij Stichting Hartekind als zakelijk ambassadeur. Arnout richt zich o.a. op het Hartekind Gala en het behouden en vergroten van het zakelijke netwerk. Arnout is vader van een hartekind.

Anco Scholte ter Horst blijft bij Stichting Hartekind betrokken vanuit zijn expertise op het vlak van ICT. Hiernaast is hij ambassadeur bij fiets en schaats events van Hartekind.

Hans Twint blijft betrokken bij Stichting Hartekind vanuit zijn expertise en netwerk in media en PR, om zo de naamsbekendheid verder te vergroten. Hans is vader van een hartekind.

Nathan van Doorn blijft vanuit zijn ervaring in de zorgsector betrokken bij de stichting. Hij schaatst en fiets graag mee bij een Hartekind evenement of helpt bij de Landelijke Hartekind Dag. Nathan is vader van een hartekind.